söndag 9 november 2008

Nu ännu tommare i våningen

Vi har nu på morgonen kört våran stora tjej till arlanda.Hon har beslutat sig för att åka tillbaka till London.Jag vet att jag kommer att bli en plåga för O och F här hemma.Jag har ju svårt bara hon åker iväg till ngn fest eller går ut en helg.Jag har förr om åren försett henne med spray och färgspray på och kartongkniv när hon går ut.Livrädd att ngt skall hända henne.Kan inte sova förren jag hör att hon är hemma.Jag kommer att sakna henne ngt alldeles otroligt.Och hennes lilla kissekatt Aragon,den lilla stackaren.Han kommer nog bli sjuk av saknad han me.När hon åker iväg och inte kommer hem på ngr dagar är han alleles hopplös.I dag fyller ju F år.Hade varit trevligare att fira F om H varit hemma med oss.Vi har bokat bord ute på lokal och vi äter ute nästan hela konkarongen.A och H fattas oss men kvällen kommer nog att bli bra ändå.

Inga kommentarer: