tisdag 14 oktober 2008

Tomt i våningen

Tisdag och det är tyst och tomt i våningen.När A kommer hem suger han musten ur oss allihopa...phu..A har åkt hem till Borlänge där han har bott nu i 3 år.Det är tomt när barnen flyttar hemifrån.Jag har inte riktigt vant mig än.Men vi har ju lillflickan kvar hemma,hon är ju bara 13 så henne får vi rå om ett tag till.Vilket jag är så glad över:)Och jag är så glad att våran stora tjej bor hemma.Våran lilla Helene som är en liten gris..men världens sötaste gris.Jag hoppas att hon aldrig flyttar.I helgen då A var hemma var han och hans far iväg på en shopping resa.De for iväg ner till Strängnäs och köpte gossen en cykel för att tävla med i skogen.Dyr affär detta med cyklar,tydligen så duger det inte med vad som helst.När de ändå var iväg så passade O på att köpa mig en ny skrivare,vilket jag verkligen behövde.Den vi hade innan har tagit tjänstledigt på obestämd tid..pffft...Nå..idag är det trist väder och vad passar sig bäst då.Jo att prova och installera nya skrivaren.Vilket inte är så kul,brukar vajsa sig för mig när jag skall installera saker.Men vi får väl se hur det går.

2 kommentarer:

Ulla sa...

Lycka till med installeringen, inte lätt med alla tekniska prylar. Men det går säkert bra.

Jag... sa...

Ser inte fram emot att de drar hemifrån :-)

Hoppas skrivaren lyder ;-)