onsdag 14 maj 2008

Bygga i miniatyr 1:12


Har varit hemma sen tidigt i morse och skulle behövt vila lite efter resan men har så svårt att finna ro till det.Så jag har tillverkat en ny kristallkrona till en tjej.Har monterat den i mitt hus så länge för att se hur det ser ut när den lyser.Hm,denna vill jag behålla själv.Ganska så kul att pilla med ngt annat ibland.Ska nog dra in el i Fridas dockhus i sommar har jag tänkt mig.Och sätta in lite nya lampor.Kanske skulle man kunna tapetsera med scrappapper.Fick lite ny smak av byggeri efter att ha varit inne hos Monnah.Hon har satt ihop en kottestol och den blev så fin.

2 kommentarer:

Jag... sa...

Va? Har du gjort den DÄR!!? Wow!!

Ulrika sa...

Den var sååå coool den där lampan, och huset för att inte tala om det!!!! WOW!!! Jag är imponerad!