lördag 5 mars 2016

Städning

I bland bara måste man ta tag i saker som inte är så kul, som att städa i pysselhörnan. Har förmågan att dra fram allt som jag inte behöver eller som jag aldrig kommer att använda. Undrar ofta varför man sparar på allt. Men projekt rensning har startat. Har samlat ihop alla färger som jag vet att jag inte behöver. Gamla penslar. Spatlar ja allt möjligt. Men i detta städande fann jag i en låda en tavla jag målade när jag var nybörjare. Visste att jag sparat den men inte vart. Men där i en låda låg den. Min allra första tavla. Ett försök att måla rosor. Mitt enda försök, tyckte det var så svårt så det har aldrig blivit några flera rosor:) Den tog mig dagar att göra. Blev inte särskilt bra men jösses, det var skj att hitta den igen. Ska köpa en ram och hänga upp den på väggen:)


Inga kommentarer: