onsdag 28 januari 2009

Vårskor

Min dotter har ögonen på skaft och visade mig ett par så fina vårskor att det riktigt kliade fram mitt shoppinbegär. Vem kan motstå dessa godingar från butiken Kurt Geiger, inte jag. Och dessutom är de som gjorda för mig. De bär namnet Cecilia så de hamnar utav bara den anledningen i min garderob. De är i mellandyra klassen (skor mellan 1500 och 2500 kr ungefär). Dessa skor är de första ut på min vårpromenad i shoppingträsket. Vill ni själva utforska butiken så kan ni göra det via nätet. Ni finner butiken Kurt Geiger här.

2 kommentarer:

Ulla sa...

MEN hallåååå där, kan du gå med dom. Jag skulle vara som bambi på hal is....

Jozebelle sa...

Haha du gillar verkligen att shoppa....! Jag skulle inte kunna gå i dom men det är jag det.

Snygg färg, kanske inte den modell jag gillar så mycket men smaken är som baken och det är nog tur för affärerna nu att det inte ska förlita sej på mej...

Kramizar Ann-Marie