onsdag 11 juni 2008

Fel vecka/Fel månad

Hur kan man missa en vecka så totalt.Har nu packat min kappsäck för det är dags att fara till småland.Det var ju skolavslutning för våran skrutt och med kommer det ju semester tider.Hade sett fram emot att vara hemma men icke.Semester och dags att fara igen..phu..ingen rast och ingen ro.Ska se till att denna gång inte glömma att ta med mig det lilla modemet så att man kan vara uppkopplad lite då och då.Önskar er alla en goer sommar med solsken vareviga dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nä'men sä där, nu har jag hittat dig i en annan värd, välkommen ! Kul att även du har en blogg, själv började jag för ett drygt år sedan och är biten av bloggdj..eln. Har också lagt ner min pixelsida och på Blandat & Mixat har det inte kommit uppdateringar på ett helt år, hur tusan gubbar skall man hinna med allt :-} Har fått andra intressen, som sticka tex. Besök gärna mig någon gång, kommer att lägga in en länk hit..
Kram Ruth