fredag 18 april 2008

Shoppat..

Jahaja.då har man shoppat igen.Det finns tydligen ingen hejd på mig denna månad.Jag fick en slant av maken och spenderade den på en B.I.A. och en massa annat.Men detta andra shoppandet som pockar på,alla dessa butiker på nätet,framför allt, life time moments.Helt plötsligt befinner jag mig på deras site och det går väldigt snabbt att surfa i dag.Fingret löper fram och det liksom bränner och rätt var det är så befinner jag mig i slutet av butiken och vagnen är full,på bristnings gränsen( nästan).Lika bra att fortsätta till GÅ.Vid kassan upptäcker jag att jag kanske skulle haft de där clearstampsen också.Jag är ju så svag för clearisar,springer tillbaka med andan i halsen för att till min fasa upptäcka att det står out of stock...Men stopp nu..vaddå..det fanns ju 2 kvar för en liten stund sedan.Lätt besviken vandrar jag tillbaka mot kassan och ser nu ett clearalbum.Hm,tog jag inte ett och la ner i min vagn.En snabb översyn över innehållet,jo då..men va tusan,det blev ju ingen stämpel,jag ligger väl på plussidan.Tar ett album till,kan ju vara bra att ha när ngn fyller år.Phu..mina steg är inte alls lika lätta som de var när jag rusade fram och tillbaka bland produkterna nyss.Nej de är blytunga.Ska jag avsluta köpet utan att passera GÅ.eller skall jag bege mig till Slutet av kassan och få de paketerade ..ja va fasiken.Köp...Nu ngn timme och några siffror fattigare sitter jag med en kopp kaffe och undrar om jag verkligen behöver mer skräp...Wojne wojne wojne.om en vecka eller så kommer det paket från både den ena och den andra butiken...

Inga kommentarer: